Brev:
Mad/vægt
25. april 2015
Alder:
6 mdr.
Mad/vægt
Kære Helen
Ved ik om du kan hjælpe men håber du evt. kan give et godt råd.
Vores dreng på 6 mdr. 3 uger som vi syntes er DEJLIG. Han er 74,5 cm lang og vejer 10,5 kg. Alle som vi møder, besøger eller besøger os siger hold da op han er godt nok TYK. Det gør mig meget ked af det, og tænker meget på det og om det vil følge ham frem over.
Syntes kun vi giver ham god sund mad.
Hirse/havre grød til morgen u sukker vand
Rugbrød og frugt til formiddag+ mælk
Grønsagsmos eller øllebrød til frokost+ mælk
Frugt og rugbrød til eftermiddag+ vand
Kartofler, fisk/kylling og grøntsager til aftensmad+vand
mælk til nat
Mælk om natten
Hvor mange ml vil du foreslå han skal have af gangen?
Mange Hilsner
En mor som er ked af det